11 października 2021
Sprawny serwis urządzeń gwarancją niezawodności salonu kosmetycznego
Sprawny i szybki serwis urządzeń w salonie kosmetycznym to podstawa jego funkcjonowania i bezpieczeństwa.
Przez ostatnie 10 lat sieci franczyzowej DepilConcept udało się nam wypracować najbardziej optymalne procesy. Związane są one z zapewnieniem franczyzobiorcom ciągłości pracy w przypadku niespodziewanych problemów technicznych oraz regularnych, wymaganych przeglądów urządzeń dla zapewnienie najwyższej jakości usług. Wpływa to pozytywnie na zachowanie określonej rentowności gabinetu oraz na ciągłość, efektywność realizowanych zabiegów trwałej depilacji SHR in Motion oraz fotoodmładzania ELIGHT.
Spis treści
Serwis DepilConcept zawsze na czas!
Aktualnie serwis to zespół trzech profesjonalistów działających w centrali DepilConcept! Poznajcie Maćka (szefa serwisu), Pawła i Piotra.
Od momentu otrzymanego zgłoszenia z salonu w sieci przystępujemy do dogłębnej analizy i szybkiego rozwiązania problemu.
Awarie urządzeń zdarzają się bardzo rzadko, ale w przypadku konieczności stwierdzania przyczyny zespół serwisowy udaje się najczęściej do danej lokalizacji w celu jej naprawy. Jeżeli to konieczne franczyzobiorca otrzymuje urządzanie zastępcze, dzięki czemu praca salonu i obsługa klientów nie jest przerwana. Dzięki temu franczyzobiorca zachowuje rentowność biznesu.
Każde urządzenie w serwisie DepilConcept jest szczegółowo monitorowane i prowadzona jest ewidencja serwisowa – co zdecydowanie pozytywnie wpływa na sprawność techniczną urządzeń.
„Przedsiębiorca w ramach naszej sieci franczyzowej zyskuje stałe wsparcie serwisu i bardzo doświadczonych serwisantów na wyłączność! To rozwiązanie ratuje często gabinet przed stratami finansowymi. Inne serwisy, w innych firmach nie działają w ten sposób – długi czas oczekiwania na serwisanta, czasochłonne diagnozy problemu i jego naprawy – czasami to może trwać ponad miesiąc np: w wyniku braku części zamiennych – my nie możemy sobie pozwolić na taką sytuację. W DepilConcept działamy natychmiastowo! Jesteśmy mobilni i zawsze gotowi do pomocy franczyzobiorcy! Co ważne, mamy na stanie olbrzymi zapas części zamiennych – co wpływa na naszą skuteczność i czas naprawy, a jak wiemy czas to pieniądz!” – powiedział Maciej Szymczak, szef serwisu DepilConcept Polska
Serwis urządzeń w ramach Umowy Franczyzowej
W ramach Umowy Franczyzowej franczyzobiorca jest zobowiązany do wykonywania wszystkich prac serwisowych związanych z urządzaniem wyłącznie w serwisie DepilConcept. Każde nowe urządzenie ma roczną gwarancję. Po tym czasie serwis wykonuje naprawy wg obowiązującego cennika.
Od franczyzobiorcy wymagane są stałe, roczne przeglądy urządzeń – w celu zapewnienia wysokiej jakości usług oraz ciągłości pracy danej maszyny.
Stałym elementem pracy serwisu jest konieczna wymiana głowicy – częstotliwość jest uzależniona od ilości wykorzystanych impulsów w salonie. Ilość wykorzystanych impulsów jest monitorowana w celu zapewnienia założonej mocy głowicy dla najlepszych efektów wykonywanych zabiegów – dla trwałości efektów depilacji SHR in Motion.
Serwis jest do dyspozycji franczyzobiorcy przez cały okres obowiązywania Umowy Franczyzowej (5 LAT).
„Bardzo często problem identyfikujemy przed przyjazdem. Nadrzędną sprawą jest dla nas zachowanie ciągłości pracy gabinetu. Natychmiastowe wsparcie salonu w postaci urządzenia zastępczego. W naszym serwisie jest mobilny skład ludzi, którzy są bardzo dobrze przygotowani – są profesjonalistami. W ramach sieci mamy ponad 300 głowic w obsłudze!” – dodaje Maciej Szymczak
Na jakich urządzeniach wykonywane są zabiegi w DepilConcept?
Zabiegi w sieci DepilConcept wykonywane są na urządzeniach wykorzystujących najnowocześniejszą technologię Super Hair Removal (SHR) z systemem In Motion. Jest to technologia szybkiej, skutecznej i komfortowej metody trwałej redukcji owłosienia. Za pomocą innej głowicy na tym samym urządzeniu wykonywane są również zabiegi fototerapii, wykorzystujące technologię ELIGHT.
Szkolenia franczyzobiorcy i kosmetyczek z obsługi urządzeń – krok po kroku!
W ramach franczyzy DepilConcept wszyscy pracownicy na szkoleniu wstępnym (przed otwarciem salonu) przechodzą specjalistyczne szkolenie z zakresu obsługi technicznej urządzenia SHR in Motion.
Dodatkowo dla kosmetyczek w salonie dostępne są filmy wideo krok po korku z poszczególnych tematów – jest to znaczące wsparcie pracy gabinetu.
„Gabinety zazwyczaj wymieniają lampy w głowicy co miesiąc. U nas każda głowica tak jak klientka ma swoją kartotekę, gdzie zapisujemy szczegółową historię serwisową. Jako serwis za franczyzobiorców pilnujemy terminów przeglądów technicznych – co ułatwia im koncentrowanie się na zarządzaniu. Właściciele salonów mają do nas duże zaufanie na które pracowaliśmy 10 lat!” – powiedział Maciej Szymczak
Autor: Kamil Miciałkiewicz | Manager ds. Rozwoju Sieci
Zastanawiasz się nad własnym biznesem? Dołącz do sieci franczyzowej DepilConcept! > KLIKNIJ