21 października 2021
Projekt Twojego salonu do A do Z
Zastanawiasz się nad otwarciem własnego salonu kosmetycznego? Przeraża Cię remont i formalności? A może nie wiesz jak zarabiać na usługach kosmetycznych? Przystępując do największej w Polsce sieci trwałej depilacji DepilConcept każdy franczyzobiorca otrzymuje kompleksowe wsparcie m.in.: w pierwszym etapie, którym jest OTWARCIE NOWEGO SALONU.
Franczyzobiorca otrzymuje dedykowaną koordynatorkę otwarcia – w centrali jest to Joanna Wójtowicz oraz Anetta Berent. Poznaj poszczególne kroki.
Spis treści
1 KROK: Wybór lokalizacji i lokalu pod salon kosmetyczny
Wybór lokalizacji oraz lokalu przy wsparciu koordynatorki otwarcia z centrali DepilConcept, która pomaga wybrać najlepsze rozwiązanie pod kątem m.in.: rozmieszczenia poszczególnych pomieszczeń, dopasowania ich do usług kosmetycznych oraz ceny najmu, która również wpływa na rentowność biznesu. Pracownik Centrali wspólnie z przyszłym franczyzobiorcą ogląda nieruchomości i akceptuje ostatecznie lokal użytkowy pod przyszły gabinet.
2 KROK: Projekt salonu kosmetycznego
Projekt salonu przygotowuje również Centrala DepilConcept. Szczegółowo rozplanowane pomieszczenia m.in.: recepcja, gabinety zabiegowe, pokój konsultacji, pomieszczenie socjalne z kuchnią, korytarze. Dodatkowo franczyzobiorca otrzymuje wyposażenie w ramach pakietu startowego oraz inne niezbędne informacje o materiałach potrzebnych do otwarcia salonu m.in.: recepcja, krzesła i stoliki, łóżka zabiegowe, czy też komputer, drukarka, telefon! Plan wyposażenia jest bardzo dokładny – przekazujemy nawet linki do zakupu ramek na ścianę czy świeczek! Pamiętamy o każdym detalu – franczyzobiorca może się skupić m.in.: na kontroli postępu prac remontowych, przygotowaniu biznesu, rekrutacji pracowników.
3 KROK: Remont lokalu i dostosowanie go do gabinetu kosmetycznego
Remont przy wsparciu koordynatorki otwarcia. Franczyzobiorca kontroluje przebieg prowadzonego remontu – przesyła zdjęcia do centrali, jest w stałym kontakcie wyłącznie z dedykowaną koordynatorką, co zdecydowanie ułatwia skuteczną komunikację.
4 KROK: Rekrutacja i szkolenia pracowników salonu kosmetycznego.
Gdy już remont jest na finiszu prowadzona jest rekrutacja, gdzie drugi etap prowadzony jest przez pracowników centrali DepilConcept dla wsparcia i najlepszego wyboru przyszłych pracowników. Po ich zatrudnieniu przez franczyzobiorcę zapraszamy cały zespół na szkolenie wstępne, które trwa 5 dni. Podczas szkolenie przekazywana jest kompleksowa wiedza z zakresu prowadzenia biznesu, wykonywania zabiegów, sprzedaży oraz obsługi klienta.
5 KROK: Skuteczna kampania reklamowa salonu kosmetycznego
KAMPANIA REKLAMOWA – prowadzona przez dział marketingu. Po szkoleniu pracownicy tydzień przed otwarciem zapraszają przyszłych Klientów na zabiegi trwałej depilacji! Salon ma już przygotowaną przez franczyzodawcę podstronę internetową salonu, kanały social media oraz marketing przesyła materiały marketingowe, plakaty na witryny.
6 KROK: Wielkie OTWARCIE SALONU DEPILCONCEPT!
To uroczysty dzień podczas którego odbywają się pierwsze konsultacje, pierwsze zabiegi, rezerwacje, telefony do nowych klientów salonu! To idealny moment na świętowanie! Ze strony centrali franczyzobiorca i pracownicy (kosmetyczki, kosmetolożki) otrzymują wsparcie przez pierwsze dwa dni odnośnie procedur, dokumentacji, obsługi klienta i sytemu oraz w zakresie wykonywania zabiegów i konsultacji!
Zastanawiasz się nad własnym biznesem? Porozmawiajmy przy kawie o Twoim salonie kosmetycznym! > KLIKNIJ
Autor: Kamil Miciałkiewicz | Manager ds. Rozwoju Sieci