Dlaczego warto zdecydować się na własny biznes w sieci franczyzowej?

Gładki biznes. Zapraszamy no kolejny cykl wywiadów Kamila Miciałkiewicza – Managera ds. Rozwoju Sieci z franczyzobiorcami DepilConcept. Ile można zyskać? Dlaczego warto zdecydować się na własny biznes w sieci franczyzowej?  Jak wygląda otwarcie salonu kosmetycznego?

 

W dzisiejszym odcinku zapytaliśmy Paulinę Paduch – właścicielkę salonu na Pradze Północ, w Warszawie o jej doświadczenie we współpracy z franczyzodawcą, z największą w Polsce siecią trwałej depilacji DepilConcept.

 

 

 

 

Dlaczego wybrałaś rentowny biznes w sieci franczyzowej DepilConcept?

 

– Rozpocznę od tego jak znalazłam się w sieci franczyzowej. Od 7 lat prowadzę równolegle dwa gabinety – drugi w śródmieściu Stolicy. Widząc jak wygląda biznes – jakie daje wyniki, stwierdziłam, że może to być fajne rozwiązanie. Na przestrzeni lat osiągnęłam sukcesy sprzedażowe-  raz trzecie, potem pierwsze miejsce w Polsce.

– Dało mi to przekonanie, że sobie poradzę. Miałam również sygnały od innych franczyzobiorców: „Paulina, czemu nie otworzysz własnego gabinetu?”. Brakowało mi odwagi.  Z pomocą przyszedł wtedy szef – dziś wspólnik! Zaproponował aby otworzyć gabinet w wolnej lokalizacji nowy salon – wybrałam Pragę Północ. Spełniło się moje największe marzenie!

 

Franczyza DepilConcept

 

 

 

Czy biznes franczyzowy DepilConcept okazał się rentowny?

 

– Tak. Otrzymywałam bardzo dużo wsparcia z centrali – przez wiele lat to widziałam. Wiedziałam że będzie to rentowny biznes, bo już wcześniej widziałam jak się tu zarabia. Można zarobić naprawdę fajne pieniądze.

Dodatkowo mam poczucie bezpieczeństwa! Otrzymałam wsparcie marketingowe – często konsultuje nasze pomysły – lokalne można wykorzystać globalnie. Każdy franczyzobiorca dostaje pakiet informacji jak taki marketing lokalny można poprowadzić!

Zobacz także  Nowy salon franczyzy DepilConcept w przygotowaniu - Brzeg!

 

 

 

DepilConcept Franczyza

Jak wyglądał proces otwarcia nowego salonu?

 

– Pomysł pojawił się w grudniu – otwarcie odbyło się w kwietniu. Dobór lokalu powstrzymywał nas przed szybkim otwarciem. Zależało nam na fajnej lokalizacji i żeby wynajem nie był drogi. Aktualnie mamy powierzchnię 90 mkw w salonie. Mamy jedno urządzenie z perspektywa na 2. Aktualnie pracują 3 osoby – 2 kosmetolożki i manager.  Na managera zdecydowałam się gdyż zarządzam dwoma salonami. Centrala pomagała mi w procesie rekrutacji – otrzymałam konsultacje i wsparcie.

– Przed remontem przyjechały osoby z centrali w celu akceptacji lokalu – tak aby się wpasował w koncepcję. Remont był bardzo intensywny, duży – to zajęło nam najwięcej czasu. Koszt całej inwestycyjni z remontem wynosił 180 tys. brutto.

– Zanim otworzyliśmy salon wysłaliśmy pracowników na szkolenie wstępne do centrali – 5 dni. Po miesiącu kolejne szkolenie w centrali – sprawdzenie wiedzy i umiejętności.

W ramach pakietu od franczyzodawcy otrzymaliśmy łóżka, komody, pakiet kosmetyków, materiały jednorazowe, gadżety reklamowe i vouchery, które są potrzebne do promocji lokalu. Dział marketingu prowadził kampanie reklamową w celu pozyskania nowych klientów. Ja jestem zwolenniczką marketingu bezpośredniego – szukałam partnerów lokalnie. Mieliśmy na start już cały pakiet marketingu online – mieliśmy stronę www salonu, wizytówkę w Google, social media.

 

 

Dziękuje za rozmowę i do zobaczenia za tydzień!

 

 

Myślisz nad własnym biznesem? Dołącz do nas! KLIKNIJ > 

 

 

Franczyza w Polsce

5/5 - (1 vote)