Franchising.pl | Przekonały ją konkrety

– Mało okrągłych słów, dużo konkretów – tak jak lubię – mówi Stawska. – Najbardziej jednak mój przyszły franczyzodawca ujął mnie tym, że zaprosił mnie na spotkanie z franczyzobiorcami. Nie wskazał mi jednego prymusa, ale pozwolił porozmawiać ze wszystkimi, także tymi spoza ścisłej czołówki.
Eda Stawska podjęła decyzję. Jej gabinet Depil Concept ruszył w styczniu 2016 roku w Gdańsku-Wrzeszczu. Franczyzobiorczyni wspomina, że niewiele ją zdziwiło w tym biznesie. Dodaje, że pozytywnym zaskoczeniem była dla niej wszechstronna pomoc ze strony franczyzodawcy – od projektu, po uruchomienie gabinetu, a nawet udział w rekrutacji, dobór pracowników i szkolenie z zakresu reklamy internetowej. Szczególnie cennym kapitałem okazała się również baza potencjalnych klientek z kampanii internetowej zorganizowanej przez centralę. – Dzięki temu miałam około 200 kontaktów na start nowego biznesu. Nie czekałam na klientki w pustym gabinecie – mój biznes działał od pierwszego dnia! – mówi Eda Stawska.

 

Przeczytaj więcej> KLIKNIJ