12 marca 2024
WEBINAR My Franchise 2.0 Jak wybrać dla siebie dobrą franczyzę?
Jaki to System Franczyzowy, który zrobi różnicę? Czym jest SYSTEM we franczyzie – taki w idealnej wersji? Co tam jest zapakowane? I jak ocenić jego konkurencyjność?
Tylko dobry System Organizacji Franczyzowej umożliwi Ci powielenie sprawdzonej koncepcji biznesu Franczyzodawcy na Twoim lokalnym rynku Franczyzobiorcy, abyś mógł realizować swoje cele wzrostu i profitowości.
I po prostu zarabiać w biznesie na licencji.
A najlepsze systemowe organizacje to te oparte na strukturach, systemach zarządzania, powtarzalnych procesach, ludziach w rolach wspierających cele organizacji, na technologii umożliwiającej zwinność działania. – A we franczyzie to przede wszystkim te oparte na edukacji Franczyzobiorców, która umożliwi transfer tzw. know-how, czyli wiedzy i doświadczenia do Partnerów.
Powielalność we franczyzie łatwa nie jest. I często się nie udaje. Dość często jednak wiedza pozostaje w głowie założyciela Sieci i nie jest systemowo przekładana na franczyzobiorców.
A musisz wiedzieć, że dla powodzenia Twojego biznesu nie wystarczy przysłowiowy telefon do prezesa.
W najnowszym odcinku z cyklu webinarium My Franchise 2.0. Jak wybrać dla siebie dobrą franczyzę porozmawiamy o Systemie Franczyzy, który robi różnicę, bo ma zdolność Innowacji Systemu.
Jak taki System rozpoznać?
▶️ Premiera: 11.03.2023 (poniedziałek), 19.00-20.00
Goście odcinka:
Kamil Miciałkiewicz, Dyrektor Rozwoju Sieci Franczyzowej DepilConcept Poland
Marcin Dylinski, Dyrektor Marketingu i E-Commerce CUK Ubezpieczenia
Wojciech Skowronek, Przedsiębiorca, CEO Nestino®
A do tego…
Raz zdefiniowany System nie jest dany na zawsze.
Wartością Systemu jest jego zdolność zmiany, bo rynek się zmienia, konkurencja się zmienia, branża się zmienia.
Wtedy potrzebna Innowacja Franczyzy = Innowacja Systemu, aby dalej konkurować.
Jako Franczyzodawca, prowadząc franczyzę, powinieneś stale iterować i ulepszać swój SYSTEM Franczyzowy. Potrzebujesz tego, ponieważ otoczenie biznesowe się zmienia. Stale sprawdzaj, jak Twoi franczyzobiorcy reagują na rozwiązania Twojego Systemu, czy mogą tworzyć wartość dla klientów i zarabiać na swoich lokalnych rynkach dzięki jego doskonałości i zdolności do zmian.