Otwarcie salonu kosmetycznego DepilConcept jest otwarciem okna na świat

Zapraszamy do przeczytania wywiadu Kamila Miciałkiewicza z franczyzobiorcą DepilConcept w Lublinie – Moniką Sołoduchą. Jej salon był najlepszym gabinetem w sieci franczyzowej w 2020 roku – osiągając rekord sprzedaży z 1 urządzeniem do wykonywania zabiegów trwałej depilacji! Dziś salon kosmetyczny intensywnie się rozwija i powiększa o nowy gabinet, na 2 urządzanie. Jaka była droga do sukcesu? Odpowiedź znajdziecie w poniższym wywiadzie.

 

Najlepszy salon kosmetyczny w Polsce Lublin franczyza

Franczyozbiorca Monika Sołoducha z zespołem DepilConcept

Dlaczego wybrałaś rentowny biznes trwałej depilacji we franczyzie? Dlaczego DepilConcept?

Przygoda z DepilConcept przytrafiła się trochę przypadkiem, nigdy swojej drogi zawodowej nie łączyłam z branżą beauty.

Z marką franczyzową DepilConcept spotkałam się już kilka lat wcześniej. Przyszedł w pewnym momencie impuls, że zaczynam i nie miałam żadnych wątpliwości.

 

 

Jak wyglądało przygotowanie do otwarcia salonu franczyzowego DepilConcept?

Nie znając wcale realiów, bez żadnego doświadczenia w tej branży, musiałam zaufać ekspertom – franczyzodawcy.  Słuchałam co do mnie mówili pracownicy centrali DepilConcept.

Lokal w miarę szybko znalazłam. Warto zwrócić uwagę, aby klientki miały możliwość zaparkowania aut. Przygotowanie lokalu do działalności zrobiłam zgodnie z wytycznymi, tu naprawdę dostałam wszystko na tacy.

Szkolenie franczyzowe wprowadzające, intensywne, ale pozwalające samodzielnie pracować w salonie. Kilka dni szkolenia, rozmów, praktyk daję poczucie, że jednak potrafię prowadzić salon DepilConcept, wykonywać zabiegi, rozmawiać z klientkami.

 

Monika Sołoducha Franczyza Kosmetyczna

Franczyzobiorczyni Monika Sołoducha – DepilConcept Lublin

Jak wyglądały pierwsze miesiące po otwarciu salonu? Jakie otrzymałaś wsparcie od franczyzodawcy?

Pierwsze kroki po otwarciu salonu stawiałam pod kontrolą, a raczej opieką Działu Operacyjnego i Działu Marketingowego, dzięki temu wiedzieliśmy, jak pozyskiwać klientów oraz jak ich profesjonalnie obsługiwać, aby zdobyć ich zaufanie oraz zapewnić wysoki poziom obsługi.

 

Po jakim czasie zwróciły się zainwestowane pieniądze w salon kosmetyczny?

Sądzę, że cała inwestycja w salon kosmetyczny, w moim przypadku zwróciła się w 7 miesięcy.

Monika Sołoducha DepilConcept Lublin

Monika Sołoducha – franczyobiorca DepilConcept

Twój salon kosmetyczny i pandemia – czy biznes jest odporny na kryzys?

Ostatecznie uważam, że pandemia nam pomogła, mimo chwilowego lockdownu nasze przychody wzrosły.

Czynników mogło być wiele, klientki miały więcej czasu i chciały wykorzystać to robiąc coś dla siebie, zamknięte sklepy, restauracje sprawiły, że klientki miały w portfelu więcej pieniędzy i mogły je przeznaczyć na dbanie o siebie. Brak możliwości wyjazdów na zagraniczne wycieczki też się do tego ostatecznie przyczynił.

 

Ile osób pracuje w Twoim salonie kosmetycznym i co należy do ich czynności? Czy jest jakiś system motywacyjny?

Nasz team w tym momencie to 4 osoby, ale na pewno powiększymy nasz zespół w niedługim czasie. Podpowiedziany przez franczyzodawcę DepilConcept system motywacyjny sprawdza się doskonale, ale przede wszystkim my lubimy naszą pracę i to nas nakręca najbardziej.

 

Jak długo prowadzisz salon trwałej depilacji DepilConcept?

W tym roku minęło 3 lata od otwarcia salonu.

 

 

Ty na początku pracy jako franczyzobiorca w DepilConcept i Ty dziś – jak się zmieniło Twoje życie? Co zyskałaś?

Ogromnie się zmieniło wszystko!!! Praca jako franczyzobiorczyni w DepilConcept wywróciła moje życie do góry nogami. Poznałam mnóstwo ciekawych kobiet, z wieloma bardzo się zaprzyjaźniam co jest największą wartością dodaną.

Spotkałam na swojej drodze ludzi z pasją, który tworzą DepilConcept w Polsce. To mnie motywuje i daje poczucie bezpieczeństwa. Wiesz, że masz wokół siebie ludzi, którzy zawsze podadzą Ci rękę.

Otwarcie salonu franczyzowego w moim przypadku było otwarciem okna na świat, a ten świat jest pełny dobrych ludzi, myślę, że miałam szczęście. Bardzo się cieszę, że TU jestem.

 

 

Czy rekomendujesz biznes przyszłym franczyzobiorcom i dlaczego?

Tak, absolutnie tak. Drugi raz zrobiłabym to samo.

 

 

Jaki zasadami kierujesz się w biznesie?

Zamykam oczy i idę do przodu.

 

 

PYTANIE EKSTRA: Jaka jest recepta na sukces salonu kosmetycznego z 1 urządzeniem? Co Twoim zdaniem się składa na ten wynik?

Przed otwarciem salonu byłam na spotkaniu marketingowym, zapytałam wtedy Karolinę Buczek co robić by się udało, usłyszałam, rób tak jak Ci mówimy, no to się posłuchałam.

Sukces jest pochodną. Celem jest zadowolona klientka, która docenia efekty depilacji.

Dajemy komfort i Panie to doceniają, staramy się, naprawdę się staramy dobrze wykonywać swoją pracę. Za cel postawiłyśmy sobie, że będziemy najlepszym salonem w Lublinie pod względem poziomu obsługi i udało się.

 

 

Dziękuje za poświęcony czas i życzę dalszych sukcesów!

Rozmawiał: Kamil Miciałkiewicz, Manager ds. Rozwoju Sieci DepilConcept Polska

 

Franczyza Lublin zysk

Franczyzobiorca Monika Sołoducha z zespołem na Gali 10-lecia marki DepilConcept w Polsce!

franchising

 

Gładki biznes franczyza DepilConcept

Otwarcie salonu kosmetycznego DepilConcept jest otwarciem okna na świat
5 / (1) 1 głosowało