Słuchaj się, a zarobisz!

DepilConcept ogłosił, że każdemu nowemu franczyzobiorcy daje „gwarancję rentowności” od pierwszego miesiąca – pod warunkiem że ten zastosuje się do zaleceń centrali.

 

Firma DepilConcept specjalizująca się w usługach fotodepilacji i fotoodmładzania oferuje swoim partnerom model biznesowy sygnowany
znakiem „gwarancja rentowności”. Według informacji centrali firmy, franczyzobiorca, który skorzysta z  know-how DepilConcept i wdroży zalecenia centrali, już na starcie osiągnie sprzedaż, która pokryje koszty pierwszego miesiąca działalności.

– System zarządzania, który oferujemy naszym franczyzobiorcom, zapewnił sukces DepilConcept w innych krajach. Mamy doświadczenie w prowadzeniu biznesu, którym dzielimy się z naszymi partnerami. Na tym właśnie polega przewaga prawdziwej franczyzy – mówi Marta Szymczak, właścicielka licencji master DepilConcept na Polskę.

Gwarancję rentowności zapewnia model biznesowy DepilConcept, który sprawdził się na świecie. Koncept zadebiutował w  Portugalii sześć lat temu. Zachęcony sukcesem na tak konkurencyjnym rynku, od 2011 roku rozwija się w innych krajach, także w Polsce. Aktualnie DepilConcept posiada w  naszym kraju siedem salonów i  planuje kolejne otwarcia. Jak podkreśla franczyzodawca, podstawą tego biznesu jest sprawdzona strategia sprzedaży i marketing, dzięki którym salon pozyskuje klientów. Dlatego właściciel licencji DepilConcept swoje siły koncentruje na wsparciu w zarządzaniu oraz szkoleniach dla franczyzobiorcy i pracowników salonu.

– Kluczem do sukcesu w naszej branży jest połączenie profesjonalnej obsługi klienta z kompetencjami sprzedażowymi. To gwarantuje dobre wyniki i opłacalność tego biznesu – mówi Marta Szymczak.

– Pomimo kryzysu na rynku i  bardzo trudnej sytuacji w branży nasza sieć notuje sprzedaż o ponad 65 proc. wyższą niż w analogicznym okresie 2012 roku, co oczywiście przekłada się na znacznie wyższe zyski franczyzobiorców. Nie liczba salonów, ale ich rentowność jest dla nas najważniejsza – dodaje.

 

Otwieramy salon

 

Zobacz także  Świąteczną oferta: PAKIETY Z RABATEM DO -50%! TYLKO DO 31.12.2021

Do prowadzenia gabinetu DepilConcept wystarczy lokal o powierzchni 30-50 m2. Według centrali, to optymalna przestrzeń dla jednego lub dwóch stanowisk kosmetycznych. Przy takich założeniach średnia kwota uzyskana ze sprzedaży usług salonu wynosi od 25 do 35 tys. zł miesięcznie. Salon nie musi być usytuowany w głównym ciągu handlowym, aby mógł dobrze prosperować.

– Odbiorcami naszych produktów nie są przypadkowi przechodnie, tylko osoby, które przychodzą w konkretnej sprawie. Bardziej niż lokalizacja liczy się marketing i promocja usługi – wyjaśnia Szymczak.

Pomysł na biznes ze znakiem „gwarancji rentowności” mogą otrzymać także istniejące już gabinety kosmetyczne, które zakupią licencję DepilConcept Inside. W ramach tej współpracy praktycznie każdy działający salon może rozszerzyć swoje dotychczasowe usługi i  korzystać ze wszystkich przywilejów franczyzobiorcy tej marki. Koszt licencji wynosi ok. 60 tys. zł, jeśli właściciel gabinetu posiada już urządzenie służące do wykonywania zabiegów fotodepilacji – Laser IPL.

 

Otwarcie salonu DepilConcept to inwestycja rzędu 100 tys. zł. W tej kwocie – poza wsparciem merytorycznym – zawiera się również wyposażenie gabinetu w urządzenia, meble oraz materiały eksploatacyjne jak ręczniki czy produkty do zabiegów.

 

(źródło: WŁASNYBIZNES • MAJ2013)

Rate this post