
12 lutego 2016
Polacy w światowej czołówce
W zestawieniu wyników sprzedaży wszystkich gabinetów DepilConcept na świecie, pięć pierwszych miejsc zajęli polscy franczyzobiorcy.
Podstawą franczyzy jest know-how. Właściciele sieci gabinetów trwałej depilacji DepilConcept swojego biznesowego przepisu na sukces są pewni na tyle, że nowym franczyzobiorcom dają gwarancję rentowności od pierwszego miesiąca działalności. Pod jednym warunkiem:
Na otwarcie gabinetu DepilConcept potrzeba ok. 70 tys. zł. Cena uwzględnia zakup licencji, urządzenie lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników.
– Jeśli partner będzie przestrzegał zasad i postępował zgodnie z naszymi wytycznymi ma szansę osiągnąć zysk już w pierwszym miesiącu funkcjonowania – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor franczyzy DepilConcept.
Obietnica zysków działa mobilizująco. Franczyzobiorcy sieci z roku na rok poprawiają wyniki sprzedaży. Najlepsi nawet o 50 proc. w stosunku do 2014 roku. Wyniki doceniła centrala wręczając nagrody dla najlepszych salonów, menedżerów i kosmetyczek w sieci DepilConcept.
– W ostatnim roku aż pięć gabinetów pobiło rekord sprzedaży sieci z 2014 roku – dodaje Mariusz Włoczkowski.
Postępy franczyzobiorców zostały również zauważone przez portugalską centralę DepilConcept. W zestawieniu wyników sprzedaży wszystkich gabinetów działających na świecie pod tą marką, w grudniu pięć pierwszych miejsc zajęli polscy franczyzobiorcy pokonując tym samym partnerów z kilku krajów.
DepilConcept działa w Polsce od 2011 roku. Aktualnie sieć liczy 25 gabinetów, ale jeszcze w tym półroczu centrala zapowiada otwarcie sześciu kolejnych:
– Już teraz trzech franczyzobiorców przygotowuje się do otwarcia swoich trzecich gabinetów, a kolejnych dwóch do otwarcia drugich placówek – dodaje Włoczkowski.
Na otwarcie gabinetu potrzeba ok. 70 tys. zł. Cena uwzględnia zakup licencji, urządzenie lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników. Franczyzodawca oferuje również pomoc w doborze lokalizacji oraz bieżące wsparcie w prowadzeniu salonu, m.in. w zakresie reklamy czy aspektów księgowo-administracyjnych.
Źródło: www.Franchising.pl