
8 grudnia 2014
Klient inwestuje w biznes
Do grona partnerów DepilConcept dołączają także klienci salonów świadczących usługi depilacji.
W 2015 roku DepilConcept planuje przyspieszyć rozwój sieci salonów fotodepilacji i fotoodmładzania. Firma celuje głównie w duże miasta i poszukuje franczyzobiorców m.in. w Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Białymstoku i w Łodzi, ale biznes dedykowany jest także miejscowości powyżej 40 tys. mieszkańców.
– Planujemy szkolenia dla właścicieli już działaljących gabinetów kosmetycznych, aby nauczyć ich zarabiać na tym biznesie. To właśnie dla nich stworzyliśmy format DepilConcept InSide, który umożliwia rozszerzenie dotychczasowej działalności o specjalistyczne usługi. W tej chwili jesteśmy na rynku jedyną siecią franczyzową w segmencie fotodepilacji, a jeszcze w 2012 roku było ich aż 12. Część nie utrzymała się na rynku, a pozostali rozszerzyli ofertę na inne zabiegi oferując współpracę partnerską – wyjaśnia Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.
W 2015 roku DepilConcept planuje przyśpieszyć rozwój gabinetów, które jak twierdzi franczyzodawca mogą być rentowne już w pierwszym miesiącu działalności.
Ostatnio powstały dwa salony w Krakowie, Katowicach i trzy w Warszawie.
– To dobry czas na otwarcie salonu DepilConcept. Właśnie wystartowało pięć nowych placówek franczyzowych i prowadzimy rozmowy z kolejnymi partnerami, którzy chcieliby rozpocząć współpracę jeszcze w tym roku – mówi Mariusz Włoczkowski. – Na poprowadzenie drugiego salonu DepilConcept w stolicy zdecydował się jeden z naszych obecnych partnerów, a pozostałe dwa nowe salony są własnością klientek naszej sieci. Swój drugi salon planuje otworzyć również franczyzobiorczyni z Wrocławia – mówi Mariusz Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.
Jak twierdzi franczyzodawca DepilConcept, nowy salon może być rentowny już w pierwszym miesiącu działalności. W tym celu intensywna współpraca z centralą zaczyna się jeszcze przed otwarciem i obejmuje: wsparcie we wszystkich obszarach biznesu, jak wybór i aranżacja lokalu, rekrutacja pracowników, ale zaznacza, że dla powodzenia tego biznesu to nie lokalizacja jest najważniejsza, ale stosowanie się do przekazanego know-how oraz odpowiedni marketing.
– Unikalność naszego know-how polega na połączeniu czterech najważniejszych czynników sukcesu: specjalizacji, sprzedaży, obsługi klienta i wsparcia masterdawcy. Aktywnie promujemy salony naszych franczyzobiorców, organizujemy kampanie w mediach społecznościach oraz aktywnie wdrażamy działania lojalnościowe dla stałych klientów. Każdy franczyzobiorca wie co ma robić, bo nigdy nie jest zostawiony sam ze swoim biznesem – mówi Mariusz Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.
Źródło: www.Franchising.pl