Franchising.pl | Piękno się liczy

Artykuł 02.02.2022

Własny gabinet depilacji

Grupą docelową gabinetów są przede wszystkim kobiety w wieku od 18 do 60 lat. Gabinety tej marki powstają najczęściej w miastach powyżej 40 tysięcy mieszkańców. Optymalny lokal na gabinet DepilConcept powinien liczyć 50-70 m2. Według założeń firmy, najlepiej sprawdzają się lokale przy ruchliwych ulicach w pobliżu centrum miasta. Bardzo dobrze radzą sobie również gabinety zlokalizowane w pasażach handlowych lub na dużych osiedlach.

Idealnym kandydatem na franczyzobiorcę DepilConcept jest osoba, która mając doświadczenie w pracy na etacie w korporacji lub innej firmie świadomie podejmuje decyzję o pracy dla siebie. Powinna też rozumieć, jak dużo pracy należy włożyć w rozwój firmy, i wiedzieć, że nic nie zrobi się samo. W DepilConcept odnajdą się również osoby, które prowadziły już własny biznes, ale do sukcesu zabrakło im trochę wiedzy i wsparcia.

Kamil Miciałkiewicz dodaje, że gabinety depilacji to typ działalności, w której dzięki relacjom i profesjonalnym usługom można zbudować stabilny biznes i zdobyć lojalność klientek. – Jest to tyle łatwiejsze, że zabiegi depilacji stały się usługami czysto higienicznymi, zaś gładka skóra wymaga dbania oraz powtarzania zabiegów. Jest więc powtarzalna i buduje lojalność klientek.”

 

CZYTAJ WIĘCEJ > KLIKNIJ 

Franchising.pl | Piękno się liczy
Oceń ten artykuł

Franchising.pl | Piękno się liczy

Artykuł: Franchising.pl 02.02.2022

 

„Usługi „beauty” to jeden z najdynamiczniej rosnących segmentów rynku. Potwierdza to Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju DepilConcept Polska. Firma jest operatorem 56 gabinetów licencyjnych i posiada już 2 proc. udział w całym rynku kosmetycznym w Polsce.

– Od kilku lat obserwujemy rosnące zainteresowanie klientek zabiegami trwałej depilacji. Ten trend w oczywisty sposób przekłada się na wzrosty sprzedaży całej sieci. W ubiegłym roku średnia sprzedaż w gabinetach franczyzowych zwiększyła się o 56 proc. w stosunku do roku 2020 – mówi Włoczkowski.

Menedżer dodaje, że w sieci franczyzowej padły również rekordy sprzedażowe w poszczególnych salonach – trzy gabinety w samym grudniu odnotowały sprzedaż powyżej 200 tys. zł. Najlepszy wynik to 215 tys. zł.”

 

Przeczytaj więcej > KLIKNIJ 

Franchising.pl | Piękno się liczy
Oceń ten artykuł