Efekt gwarantowany

DepilConcept wprowadza nowy koncept gabinetów kosmetycznych. Franczyzobiorcy dostają „Gwarancję rentowności”.

 

Firma DepilConcept specjalizuje się w usługach fotodepilacji i fotoodmładzania. Koncept zadebiutował w Portugalii 6 lat temu, a od 2011 roku rozwija się w innych krajach, także w Polsce. Aktualnie DepilConcept posiada w naszym kraju siedem salonów i planuje kolejne otwarcia.

 

 

 

 

 

Dla nowych…

 

Firma oferuje swoim partnerom model biznesowy sygnowany znakiem „Gwarancja rentowności”. Według informacji centrali firmy, franczyzobiorca, który skorzysta z know-how DepilConcept i wdroży zalecenia centrali, już na starcie osiągnie sprzedaż, która pokryje koszty pierwszego miesiąca działalności. – System zarządzania, który oferujemy naszym franczyzobiorcom zapewnił sukces DepilConcept w innych krajach. Mamy doświadczenie w prowadzeniu biznesu, którym dzielimy się z naszymi partnerami – na tym właśnie polega przewaga prawdziwej franczyzy – stwierdza Marta Szymczak, właścicielka licencji master DepilConcept na Polskę.

 

…i już działających

 

Pomysł na biznes ze znakiem „Gwarancji rentowności” mogą otrzymać także istniejące już gabinety kosmetyczne, które zakupią licencję DepilConcept Inside. W ramach tej współpracy praktycznie każdy działający salon może rozszerzyć swoje dotychczasowe usługi i korzystać ze wszystkich przywilejów franczyzobiorcy tej marki, a przede wszystkim z wyższych zysków. Koszt takiej licencji wynosi 59,7 tys. zł, jeśli właściciel gabinetu posiada już Laser IPL. Otwarcie salonu DepilConcept to inwestycja rzędu 100 tys. zł. W tej kwocie – poza wsparciem merytorycznym i gruntownym szkoleniem – zawiera się również wyposażenie gabinetu w urządzenia, meble oraz materiały eksploatacyjne jak ręczniki czy produkty do zabiegów własnej marki.

 

Do prowadzenia gabinetu DepilConcept wystarczy lokal o powierzchni 30-50 m 2. Według centrali, to optymalna przestrzeń, dla jednego lub dwóch stanowisk. Przy takich założeniach średnia sprzedaż usług salonu wynosi od 25 do 35 tysięcy złotych miesięcznie. Salon nie musi być usytuowany w głównym ciągu handlowym, aby mógł dobrze prosperować – odbiorcami naszych produktów nie są przypadkowi przechodnie, tylko osoby, które przychodzą w konkretnej sprawie. Bardziej niż lokalizacja liczy się marketing, promocja usługi oraz obsługa klienta w salonie – wyjaśnia Marta Szymczak.

 

Jak wynika z danych finansowych firmy, sieć DepilConcept zanotowała w I kwartale 2013 roku sprzedaż o ponad 65 proc. wyższą niż w analogicznym okresie w 2012 roku.

 

(źródło: franchising.pl)

Rate this post