DepilConcept w nowej formule

Sieć salonów fotoepilacji i fotoodmładzania wprowadziła na rynek nową formę współpracy – DepilConcept Inside, który pozwala poszerzyć ofertę działających już salonów fryzjerskich i kosmetycznych.

W tym roku sieć DepilConcept chce otworzyć 10 ‚ nowych salonów fotodepilacji.

Marka DepilConcept wywodzi się z Portugalii, w Polsce pojawiła się w 2011 roku i dziś liczy dziewięć salonów specjalizujących się w usługach fotodepilacji i fotoodmładzania. Pod koniec ubiegłego roku sieć powiększyła się o trzy nowe salony. Jeden z nich, mieszczący się w Płocku, został uruchomiony w nowej formule DepilConcept Inside, która pozwala uzupełnić usługami fotodepilacji i fotoodmładzania prowadzoną już działalność gospodarczą.

– W tym roku chcemy otworzyć nawet 10 nowych salonów DepilConcept. Będziemy też przekazywać w ręce franczyzobiorców salony, które dotychczas były naszą własnością. Rozpoczęliśmy ten proces od przekazania punktu w podwarszawskim Piasecznie – mówi Marta Szymczak, właścicielka sieci DepilConcept w Polsce.

– Prowadzimy też rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami zainteresowanymi przejęciem salonu w Warszawie.

Właściciele sieci DepilConcept dają swoim franczyzobiorcom „gwarancję rentowności”. Zapewnia ona franczyzobiorcę, że postępując zgodnie z przekazanym mu know-how oraz wdrażając w placówce wszystkie założenia sieci, już od początku działalności osiągnie sprzedaż, która pokryje koszty pierwszego miesiąca działalności. Kwota inwestycji we własny salon DepilConcept Inside zaczyna się od 59,7  tys. zł, jeśli franczyzobiorca posiada własne urządzenie IPL.

Pełnowymiarowy salon DepilConcept to inwestycja rzędu 100 tys. zł. Kwota ta obejmuje oprócz wyposażenia gabinetu w niezbędne urządzenia, meble i materiały eksploatacyjne, takie jak ręczniki czy produkty do zabiegów, przygotowanie do otwarcia (lokal, rekrutacja, doradztwo księgowo-podatkowe) i co najważniejsze – wiedzę sprzedażową oraz szczegółową instrukcję prowadzenia salonu krok po kroku.

Rate this post