BodyConcept finalistą prestiżowej nagrody!

Celem The Franchise Marketing Awards (FMA) jest wyłonienie najbardziej efektywnych kampanii marketingowych w branży franczyzowej. Niezależy panel ekspertów nagradza firmy w wielu kategoriach. Obejmują one różne aspekty marketingu, odgrywającego istotną rolę w przyciąganiu zarówno klientów, jak i franczyzobiorców.

Szczególnie doceniane jest dostarczanie kreatywnych i innowacyjnych kampanii, zapewniających najwyższe standardy wsparcia dla franczyzobiorców, jeśli chodzi o reklamę i strategię marketingową.

W tym roku, po raz 9, Nagrody przyznawane były nie tylko w kategorii Marketing, ale również we wspieraniu rozwoju dobrych praktyk w branży franczyzowej.

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że siostrzana sieć BodyConcept została w tym roku finalistą w kategorii

„Najlepsze wsparcie Marketingowe”!

Źródło: https://www.franchiseinfo.co.uk/awards/2014

Rate this post