Aktualności

BodyConcept finalistą prestiżowej nagrody!

Celem The Franchise Marketing Awards (FMA) jest wyłonienie najbardziej efektywnych kampanii marketingowych w branży franczyzowej. Niezależy panel ekspertów nagradza firmy w wielu kategoriach. Obejmują one różne aspekty marketingu, odgrywającego istotną rolę w przyciąganiu zarówno klientów, jak i franczyzobiorców. Szczególnie doceniane jest dostarczanie kreatywnych i innowacyjnych kampanii, zapewniających najwyższe standardy wsparcia dla franczyzobiorców, jeśli chodzi o […]

DepilConcept w nowej formule

Sieć salonów fotoepilacji i fotoodmładzania wprowadziła na rynek nową formę współpracy – DepilConcept Inside, który pozwala poszerzyć ofertę działających już salonów fryzjerskich i kosmetycznych. W tym roku sieć DepilConcept chce otworzyć 10 ‚ nowych salonów fotodepilacji. Marka DepilConcept wywodzi się z Portugalii, w Polsce pojawiła się w 2011 roku i dziś liczy dziewięć salonów specjalizujących […]

Klienci kupują biznes

Prezentujemy fragment artykułu w miesięczniku Własny Pomysł na Biznes (01/2014).

Gładki biznes

Agnieszka Niedbała najpierw była klientką gabinetów fotodepilacji, sprawdzała jakość ich usług. W końcu postanowiła, że sama taki otworzy. Od półtora roku prowadzi gabinet sieci DepilConcept. Agnieszka Niedbała została franczyzobiorczynią DepilConcept, miała już doświadczenie w biznesie, gdyż prowadziła własną firmę organizującą szkolenia. Po urodzeniu dziecka uznała, że trudno jej połączyć rolę matki z wyjazdowym charakterem pracy organizatora.   […]

Apteki i salony urody na chorobowym

Apteki potrzebują odnowy w spa. Salony kosmetyczne potrzebują lekarstwa na kryzys. Miniony rok był prawdziwym testem na wytrzymałość – zarówno dla właścicieli salonów urody, jak i aptek. Wszystko wskazuje na to, że na lepsze czasy trzeba będzie jeszcze poczekać.   Podobno najlepiej uczyć się na własnych błędach. Tyle że w biznesie błędy są wyjątkowo kosztowne. Jak […]

Uroda chce do spa

Właściele salonów kosmetycznych i gabinetów depilacji uczą się na błędach. Otwierają mniej placówek i dbają o dobrą jakość usług.   Kwota inwestycji wynosi min. 200 tys. zł. Składa się na nią przede wszystkim: zakup licencji (40 tys. zł), kompletne wyposażenie salonu o powierzchni 110-140 m2, know-how oraz wsparcie ze strony centrali przez cały okres współpracy. […]